Autentificare

REGULAMENT

§ I. Despre activitatea noastră şi regulament

1. Magazinul online DAJAR, pe adresa https://DAJAR.ro este administrat de DAJAR Sp. z o. o. (societate cu răspundere limitată), cu sediul pe strada Połtawska 6, 75-072 Koszalin, Polonia, înscrisă în registrul antreprenorilor KRS administrat de Judecătoria Regională, Secția Economică IX a Registrului Național Judiciar din Koszalin – cu numărul KRS 0000006818, cu un capital social de 8.742.000,00 PLN, CIF: 669-22-96-668, Nr Înreg Reg Com. 003800675, BDO: 000000054.

2. Magazinul poate fi contactat adresa de e-mail: [email protected]

3. Termenii utilizaţi în prezentul Regulament semnifică:

3.1. Magazin – administrat de firma DAJAR Sp. z o. o. (societate cu răspundere limitată), Magazin online disponibile la adresa DAJAR.ro, cu o activitate bazată pe vânzarea de produse prin intermediul Internetului;

3.2. Pagina de internet a Magazinului – pagini de internet ce pot fi accesate la adresa DAJAR.ro

3.3. Zile lucrătoare – toate zilele săptămânii de luni până vineri, în afară de zilele declarate libere (nelucrătoare);

3.4. Timpul de realizare al comenzii – perioada în care Magazinul completează comanda şi o transmite transportatorului, care realizează livrarea prin metoda aleasă de Client;

3.5. Obiect – marfă / produsul oferit de Magazin;

3.6. Punct de colectare DAJAR - punctul administrat de DAJAR Sp. z o.o. (societate cu răspundere limitată), în care puteți prelua comanda realizată de Magazin;

§ II. Preluarea comenzilor

1. Magazinul coordonează vânzarea produselor şi serviciilor prin intermediul reţelei de Internet. Informaţiile despre produse şi servicii sunt publicate de Magazin pe pagina DAJAR.ro

2. Client al Magazinului poate fi:

2.1. persoana fizică ce utilizează Magazinul şi face cumpărături în Magazin în scopuri care nu sunt direct legate de activitățile sale economice sau profesionale, care este un Consumator, în sensul legislației aplicabile;

2.2.antreprenor (persoană fizică sau juridică) ce foloseşte Magazinul şi face cumpărături în Magazin în scopuri legate direct de activitatea sa economică sau profesională;

2.3. alte entități, care nu au nici un statut menționat mai sus, interesate de cumpărături din Magazin.

3. Prezentul regulament se aplică pentru clienții din fiecare dintre categoriile menționate mai sus, cu excepția cazului în care reglementările prezentului regulament se aplică exclusiv consumatorilor (ex. Justiția de consum).

4. Comenzile din partea Clienţilor sunt primite prin pagina de internet a Magazinului DAJAR.ro 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi.

5. Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru furnizarea de date incomplete sau inexacte, în special pentru furnizarea de date inexistente sau aparținând altei persoane sau companii.

6. Personalul magazinului îşi rezervă dreptul de a se contacta direct cu Clientul prin mijloacele de comunicare electronice în scopul de a verifica informaţiile furnizate de Client în comanda plasată.

7. Trimiterea comenzii către Magazin este echivalentă cu confirmarea finală a comenzii. Clientul înaintând comanda, încheie contractual de vânzare cu Magazinul, cu privire la produsele solicitate.

8. Clientul îşi asumă răspunderea pentru toate consecinţele ce rezultă din înaintarea unei Comenzi necorespunzătoare, în special consecinţele comandării altor obiecte decât cele dorite cu adevărat, comandarea eronată a cantităţii (numărului de bucăţi) obiectelor, indicarea greşită a locului pentru livrarea Obiectelor Comandate, etc.

9. În cazul în care Clientul a făcut o înregistrare corectă, atunci pentru a face cumpărături, introduceți numele de utilizator și parola.

10. Orice Comandă înregistrată în conformitate cu termenii prezentului Regulament constituie obiectul încheierii unui contract separat de vânzare pentru fiecare dintre Obiectele Comandate enumerate în textul Comenzii.

§ III. Comenzi individuale

1. Magazinul dă posibilitatea Clientului de a comanda şi cumpăra „Produse la Comandă” solicitate de Client.

2. Produse la Comandă – solicitarea acestor comenzi se realizează prin e-mail sau fax.

3. Termenii înaintării Comenzii de către Client pentru obiecte conform art. 1, vor fi negociaţi de fiecare dată între Părţi, încheierea contractului sau a contractelor de vânzare pentru Obiectele Comandate are loc în momentul obţinerii de către Client a confirmării din partea Magazinului că a preluat comanda.

4. Comenzile individuale se realizează după achitarea unui avans de 80% în contul Vânzătorului.

5. Clientul nu are dreptul de a rezilia acordul în cazul în care produsele la comandă individuală sunt obiecte non-prefabricate, fabricate în conformitate cu specificațiile clientului sau, pentru a satisface nevoile sale individuale.

§ IV. Costuri de transport în România

1. 65 RON - pentru comenzi de până la 1200 RON
2. Gratuit - pentru comenzi de la 1200 RON

§ V. Modalităţi de plată şi documente de vânzare:

1. Transfer bancar

Comenzile se pot achita prin transfer bancar în contul nostru. După contabilizarea plății trimitem informații către depozit, iar coletul este pregătit pentru expediere. În titlul transferului vă rugăm menționați numărul comenzii.

Date de transfer
DAJAR Sp. z.o.o.
Połtawska 6 
75-072 Koszalin
Nr de cont bancar pentru transfer:
Santander Bank Polska S.A.3 ODDZIAŁ W KOSZALINIE
ul. Piłsudskiego 85
75-523 Koszalin, Polonia
PL 28 1500 1096 1210 9007 3849 0000
SWIFT: WBKPPLPP

2. Plata cu cardul

După ce plasați comanda veți primi o confirmare cu link-ul pentru plată. După ce accesați link-ul veți fi redirecționat către site-ul de plăți online eCard. În momentul autorizării trebuie să introduceți numărul de card și codul CVV2/CVC2 de pe verso card. Sunt ultimele 3 cifre plasate imediat după codul din 16 cifre. Clienții înregistrați în magazinul nostru au acces la plață direct din contul de client la secțiunea ”Comenzile mele” - ”Detalii”. ATENȚIE – La plasarea comenzii fără autentificarea în magazin, link-ul pentru plată este activ doar imediat după plasarea comenzii și recepționarea confirmării.

Tipuri de card disponibile: Visa, Visa Electron, MasterCard/MasterCard Electronic, Maestro

3. Pay Pal – Pay Pal

Sistemul de plată online PayPal reprezintă o modalitate de plată rapidă, comodă și sigură. După înregistrare, utilizatorul Paypal trimite plata fără a menționa de fiecare dată datele cardului sau nr de cont bancar și fără a suporta costuri suplimentare. Realizarea comenzii urmează după contabilizarea plății în contul PayPal al Magazinului.

4.Toate modalitățile de plată includ cele mai înalte standarde de siguranță privind datele dumneavoastră.

5. Magazinul va emite un bon sau factură (la cererea Clientului).

6. Bonul sau factura precum şi actul de transport se găsesc în plicul sau buzunarul din folie lipit pe exteriorul coletului.

7. Clientul din Uniunea Europeană – Magazinul declară că în cazul firmelor cu un număr de înregistrare pentru TVA european, există posibilitatea eliberării facturii cu TVA 0%. Acest aspect este în conformitate cu prevederile art. 42 alin. 1 din legea din 11.03.2004 despre impozitul pe bunuri și servicii.

8. Costurile mărfurilor care se găsesc în Magazin sunt exprimate în lei româneşti (RON) şi conţin TVA.

§ VI. Realizarea Comenzilor

1. Livrarea produselor comandate are loc în termen de 7 până la 14 zile lucrătoare de la data plasării comenzii de către Client. Mărfurile la “comanda individuală” vor fi livrate în termenii conveniţi de comun acord între părţi.

2. Magazinul are dreptul de a refuza Comanda parțial sau în totalitate în cazul lipsei articolelor comandate. În acest caz Clientul va fi informat în termen de 24 de ore (luând în calcul doar zilele lucrătoare), despre imposibilitatea de a onora Comanda în termenul stabilit.

3. Magazinul îşi rezervă dreptul de a refuza Comenzile care au fost completate într-un mod ce trezeşte suspiciuni, dacă aceste suspiciuni ale Magazinului nu vor fi clarificate în timpul contactului direct cu Clientul sau contactarea Clientului este imposibilă.

4. Pentru orice situaţie legată de realizarea Comenzii, Clientul poate utiliza numărul Comenzii de asemenea poate folosi numărul Clientului atribuit de Magazin.

5. Magazinul îşi rezervă dreptul de a hotărî dacă Bunurile comandate pot fi livrate la locul stabilit în stocuri şi / sau colete separate.

§ VII. Livrarea şi ridicarea Produselor Comandate

1. Toate comenzile sunt onorate prin intermediul unor firme de curierat de renume cum ar fi DHL, UPS, Rabben sau Schenker.

2. Magazinul nu are posibilitatea de a stabili data şi momentul livrării Produselor Comandate. Data şi ora precisă de livrare depind în întregime de firmele de curierat, în conformitate cu regulamentul ce poate fi accesat pe paginile lor de internet.

3. Este recomandat ca la primirea Articolelor Comandate, Clientul:

3.1. să verifice imediat starea ambalajului şi să semneze primirea coletului.

3.2. indiferent de punctul de mai sus – să deschidă coletul şi să verifice starea Bunurilor Comandate în momentul predării lor şi conformitatea acestora cu Comanda făcută şi acordul încheiat.

3.3. Curierul este obligat să aştepte până ce Clientul, în prezenţa lui, verifică starea şi conţinutul coletului. În cazul în care Curierul nu poate aştepta, atunci va fi obligat să elaboreze un protocol în termen de 7 zile de la înmânarea coletului, în cazul în care Clientul declară deteriorarea mărfii.

4. Reclamarea în condiţiile de mai sus a unor deteriorări mecanice în timpul transportului, curierului sau la cea mai apropiată sucursală a companiei de curierat şi împreună cu acesta (aceasta) redactarea unui raport de daune în care se enumeră produsele deteriorate, facilitează Magazinului examinarea plângerii și va crește posibilitatea de accelerare a procedurii de soluţionare a reclamaţiei în termen legal, men'ionat mai jos.

5. Din momentul livrării Articolelor Comandate, Clientul are beneficii dar şi greutăţi legate de Bunurile Comandate, inclusiv riscul de pierdere accidentală sau deteriorarea Bunurilor Comandate.

6. Curierii au responsabilitatea de a duce pe scări colete ce nu depăşesc greutatea de 31,5 kg. Potrivit legii de transport, curierii nu sunt obligaţi să ducă colete mai grele.

§ VIII. Rezilierea contractului

1. Clientul poate renunţa la contract fără a prezenta nici un motiv şi fără suportarea costurilor cu excepţia costurilor prevăzute în prezentul regulament. Termenul limită de retragere din contract expiră după 14 zile de la data la care Clientul a intrat în posesia Produselor cumpărate sau la care o terţă persoană alta decât transportatorul şi indicată de Client a intrat în posesia Produselor Cumpărate. Pentru a respecta acest termen, trebuie să trimiteți o declarație înainte de expirarea acestuia.

Clientul poate utiliza formularul model de retragere, dar nu este obligatoriu.

2. Pentru a folosi dreptul de retragere din contract, Clientul trebuie să informeze Magazinul despre decizia lui de renunţare printr-o declaraţie neechivocă – cu ajutorul unei scrisori poştale pe adresa DAJAR Sp. z o. o., ul. Połtawska 6, 75-072 Koszalin sau prin e-mail pe adresa [email protected]

3. În cazul renunţării la contract, contractul e considerat neîncheiat, iar Clientul este eliberat de orice obligație. Ceea ce părţile au convenit, se returnează în stare neschimbată, cu excepția cazului în care modificarea a fost necesară în cursul normal al activităţii, pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Produsului. Returnarea Produselor Cumpărate trebuie făcută imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data la care Magazinul a fost informat de către Client de intenţia exercitării dreptului de retragere din prezentul contract. În acest caz, Clientul va suporta numai costurile directe aferente returnării Produsele Cumpărate.

4. Rugăm ca returnarea produselor cumpărate să se facă pe adresa:

DAJAR Sp. z o.o., ul. Różana 9, 75-220 Koszalin, Polonia.

ATENŢIE: Nu primim nici un fel de colete returnate la noi cu plata ramburs.

5. Toate plăţile din partea Clientului, inclusiv costul livrării Produselor Cumpărate (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea modului de livrare solicitat de Client, altul decât cel mai ieftin şi obişnuit mod de livrare oferit de Magazin) vor fi returnate imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data la care Magazinul a fost informat de către Client de intenţia de exercitare a dreptului de a se retrage din prezentul contract.

Magazinul poate amâna rambursarea costurilor până la primirea Produselor Cumpărate sau până la primirea unei dovezi că aceste produse au fost returnate, în funcție de care eveniment se produce primul.

Returnarea costurilor se va face în acelaşi mod de plată care a fost utilizat şi de către Client în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul este de acord în mod explicit cu o altă soluție.

6. Articolele returnate trebuie să fie complete, neutilizate, curate, ambalate în ambalajul original și nedeteriorate și de asemenea ambalate într-un mod care să asigure securitatea şi absenţa deteriorărilor coletului în timpul transportului.

§ IX. Garanția pentru defecte fizice - procedurile și condițiile pentru depunerea reclamaţiei.

1. Magazinul este obligat să livreze Produsele fără defecte.

2. Dacă Produsul vândut are defect atunci Clientul poate:

2.1. Să facă o cerere de reducere a preţului cu o asemenea proporţie cu care Produsul defect este în raport cu Produsul fără defect.

2.2. Să prezinte o declarație de retragere din contract, dacă defectul este irelevant acest drept nu se justifică.

Magazinul poate evita efectele declarațiilor menționate mai sus, dacă imediat şi fără inconveniente nejustificate pentru Client schimbă Produsul defect cu unul fără defect sau elimină defectul, cu excepţia cazului în care Produsul a fost deja schimbat sau reparat prin Magazin. În acest caz Clientul poate opta pentru schimbarea Produsului dacă Produsul a fost reparat sau poate opta pentru repararea Produsului în locul schimbării lui, cu excepţia cazului în care acest lucru este imposibil sau necesită costuri excesive în comparaţie cu soluţia propusă de Magazin.

2.3. Să solicite înlocuirea Produsului cu unul lipsit de defecte.

2.4. Să solicite eliminarea defectelor.

Magazinul este obligat să înlocuiască Produsul defect cu unul lipsit de defecte sau să elimine defectul într-un interval de timp rezonabil fără inconveniente nejustificate pentru Client. Magazinul poate refuza satisfacerea cererii clientului, dacă soluţionarea conform contractului a Produsului defect în modul ales de Client este imposibilă sau în comparaţie cu o altă soluţie, conformă cu acordul, ar necesita costuri excesive.

3. Dacă Clientul a dorit înlocuirea Produsului sau eliminarea defectului sau a înaintat o cerere de reducere a preţului, specificând cuantumul cu care prețul să fie redus, iar Magazinul nu răspunde solicitării în termen de 14 (paisprezece) zile, se consideră că cererea se recunoaşte a fi justificată.

4. Declaraţiile referitoare la garanţie trebuie trimise pe adresa poştei electronice [email protected] sau la adresa poştală DAJAR Sp. z o. o. ul. Połtawska 6, 75-072 Koszalin.

5. Pentru a utiliza dreptul la garanţie, Clientul trebuie să livreze pe cheltuiala Magazinului Produsul defect pe adresa: DAJAR Sp. z o. o., ul. Różana 9, 75-220 Koszalin.

Înainte de expedierea Produselor reclamate vă rugăm să contactați Magazinul pentru a stabili detaliile.

ATENŢIE: Nu primim niciun fel de colete returnate la noi cu plata prin ramburs.

Dacă din cauza tipului de Produs sau a modului de asamblare, livrarea Produsului de către Client ar fi extrem de dificilă, atunci Clientul este obligat să pună Produsul la dispoziţia Magazinului în locul în care se găseşte.

6. Magazinul răspunde de garanţie dacă defectul fizic se constată înainte de expirarea termenului de 2 ani din ziua predării Produsului către Client.

7. Revendicările privitoare la eliminarea defectelor sau înlocuirea Produsului cu unul fără defecte expiră după un an de la data descoperirii unui defect. În acelaşi termen Clientul poate depune o cerere de renunţare la contract sau de reducere a preţului.

8. Responsabilitatea Magazinului se dezice și nu se aplică în situaţiile:

8.1. defecte, deteriorări cauzate de funcţionare defectuoasă sau scăderea calităţii Produselor cumpărate de Client apărute ca rezultat accidental sau deteriorării mecanice intenţionate,

8.2. daune cauzate de utilizarea necorespunzătoare sau folosirea neglijentă a Produsului,

8.3. deteriorarea Produsului cauzată de intervenția unei terţe personae, inclusiv intervenţii necorespunzătoare sau neautorizate de Magazin sau producător service,

8.4. defecte apărute la Produse de pe care au fost şterse sau distruse numerele de serie sau alte însemne de identificare,

8.5. diferenţe între aspectul Produsului comandat şi cel deţinut ce rezultă din parametri incorecţi de pe ecranul monitorului Clientului.

9. Conceptul de "defect" nu include întreținerea, curățarea, înlocuirea sau repararea componentelor uzate sau a subansamblelor Produsului, înlocuirea materialelor exploatate, etc.

10. Pentru a profita de garanție Clientul trebuie să prezinte dovada de cumpărare.

§ X. Protecția datelor cu caracter personal.

1. Magazinul are obligaţia de a proteja datele cu caracter personal conform cu Legea de protecţie a datelor personale din ziua de 29.08.1997. În conformitate cu această lege, Clientul are dreptul de a accesa datele sale, a le corecta și poate cere întreruperea utilizării lor.

2. Clientul este de acord și autorizează Magazinul pentru:

2.1. prelucrarea datelor cu caracter personal de către Magazin sau alte entităţi cărora Magazinul comandă operaţiuni necesare încheierii contractelor între Client şi Magazin,

2.2. introducerea obiecţiei faţă de prelucrarea datelor Clientului în cazurile prevăzute la articolul 23 alin. 1 pct. 4 și 5 din acea Lege.

§ XI. Dispoziţii finale

1. Clientul declară că a luat la cunoştinţă de conţinutul prezentului regulament înainte de încheierea contractului sau a contractelor cu Magazinul.

2. Selectând opţiunea “sunt de acord” Clientul înţelege şi acceptă condiţiile Regulamentului și ale contractul încheiat cu Magazinul. Selectarea opţiunii “nu sunt de acord” împiedică realizarea cumpărăturilor în Magazin.

La cererea Clientului, Magazinul este obligat să explice sensul prevederilor contractului.

3. Magazinul îşi rezervă dreptul de a schimba Regulamentul dacă o cer dispozițiile imperative ale legii sau se schimbă modul de organizare a Magazinului, modul de conducere al activităţii, asortimentul etc. Modificările intră în vigoare în termen de 7 zile de la data publicării lor pe site-ul Magazinului. Publicarea va consta în plasarea conţinutului modificat al regulamentului, iar în cazul Clienţilor înregistraţi care au fost de acord cu opţiunea “newsletter”, în forma acestui “newsletter”. Comenzile plasate înainte de intrarea în vigoare a noilor reglementări vor fi supuse prevederilor versiunii anterioare.

4. În toate problemele care nu sunt reglementate în prezentul regulament, legate de încheierea contractelor între Client şi Magazin şi / sau utilizarea mijloacelor de comunicare electronice şi / sau a paginilor de internet conduse de Magazin, se aplică normele aplicabile ale dreptului polonez.

5. Orice litigii apărute între Client şi Magazin vor fi luate în considerare de către instanțele de jurisdicție generală corespunzătoare în conformitate cu dispozițiile de drept comun sau alternativ ale acestor instanţe.